lunes, 20 de abril de 2020

MARTES 21 ABRIL

Ola rapaces e rapazas! que andades a facer? Algúns non me contades nada máis aló das tarefas, eh. Que foi deses charlatáns que tiña na aula? Estes non son os meus nenos!!! Contádeme un pouco se axudades na casa, se cociñades algo, se facedes algunha manualidade, se tocades algún instrumento ou se xa inventáchedes algunha canción...e enviádeme fotiños delas.
A verdade que boto de menos os contiños que me contabades!!!

AGORA AO LÍO...

MATEMÁTICAS

Seguimos hoy con la página 142, hacemos los ejercicios: 1-2-3-5-9-10
Como estáis en vuestras casas y no hay distracciones, podéis hacer estos juegos de mundo primaria. Os acordáis, verdad? Son muy entretenidos, y os van a ayudar para estar más ágiles a la hora de cambiar de medida:
https://www.mundoprimaria.com/juegos-educativos/juegos-matematicas/medidas/med-sexto

LINGUA GALEGA

TEÑO FOLLAS
SEN SER ÁRBORE
E FÁLOCHE SEN TER VOZ;
SE ME ABREN, 
NON ME QUEIXO...                            QUE É?


Contestádesme a isto?

Faredes tamén a páxina 151 enteira: NEOLOXISMOS.
E...por que non me debuxades un cartel para animar a lectura?Veña, agardo polo voso traballo para antes do xoves.


LENGUA CASTELLANA

Por último, L.Castellana tenemos que leer, entender y estudiar la página 158.

EL PREDICADO VERBAL. LOS COMPLEMENTOS.

Los complementos parecen un poco liosos, pero son fáciles. Hacer un esquema de la página 158.
Estructura del predicado.
Tipos de complementos: 
  • Complemento directo
  • Complemento indirecto
  • Complementos circunstancial.
Léelo y pon ejemplos. Si te resulta difícil y no lo entiendes, aquí estoy para explicarlo!
Hacemos los ejercicios del 1 al 7.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Cómic

Cómic
Xian