jueves, 11 de junio de 2020

VENRES 12 DE XUÑO

Ola a todos e todas! Por fin é venres e xa chega un tempo de descanso!
Como estes días traballastes moito, hoxe imos facer a tarefa un pouco máis amena, pero os que non me enviaron a redacción, xa sabedes!
Comezamos con MATEMÁTICAS:

Para hoy unos juegos muy divertidos, pero tenéis que hacerlos pensando y calculando mentalmente en más de uno. Ya me contaréis, espero que os gusten!

El siguiente juego es muy intrigante, tenéis que ir descubriendo los códigos para ayudar a los personajes.
Venga, el primero que lo termine y me envíe foto de que lo ha conseguido, saldrá publicado en el blog.
SUERTE!

Este enlace es una pasada , hay profesores que disponen de más tiempo y crean auténticas maravillas relacionadas con la materia del curso.Y lo mejor es que lo comparten.
 Aquí os propongo que veáis este enlace y leáis, visualicéis todos los vídeos porque está recogido casi todo lo que dimos. Podéis hacerlo en varios días, no todo el mismo.
De esta manera tendréis los conceptos más frescos para secundaria.


No está tan mal esto de las tecnologías, ¿A qué sí? Sé de un compañero vuestro al que le van a encantar estos juegos, porque siempre me lo dice.

Bueno, después de jugar un buen rato y refrescar memorias, vamos allá con Sociais:
Hoxe tocan dúas páxinas máis. Facedes as actividades todas, con enunciados, despois de ler.




Por hoxe, nada máis, soamente lembrar aos nenos e nenas que non me enviáchedes as redaccións, que estou agardando para corrixir!
Unha aperta e que teñades un bonito fin de semana.
Se chove, que chova! Que nós lemos...

Deixo por aquí esta peza musical que me encantou! 
Paréceme moi especial, que me dicides? A música, a letra...





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Cómic

Cómic
Xian